El Ministeri de Sanitat diu que prendre dosis altes d'ibuprofèn pot suposar un risc cardiovascular

L'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris recomana reduir aquestes dosis als pacients amb malalties del cor
El Ministeri de Sanitat diu que prendre dosis altes d'ibuprofèn pot suposar un risc cardiovascular
Madrid

El Ministeri de Sanitat diu que prendre dosis altes d'ibuprofèn pot suposar un risc cardiovascular

L'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris recomana reduir aquestes dosis als pacients amb malalties del cor
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

El Ministeri de Sanitat avisa que hi ha un risc cardiovascular relacionat amb prendre dosis altes d'ibuprofèn i dexibuprofèn, i recomana "avaluar amb molta cura" el perill que pot representar un tractament a llarg termini amb aquests medicaments en pacients amb patologies del cor. Després de fer els estudis corresponents, l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) diu que ha demanat als professionals sanitaris no administrar-ne dosis elevades a malalts amb problemes cardiovasculars greus com insuficiència cardíaca, cardiopatia isquèmica establerta, malaltia arterial perifèrica o malaltia vascular del cervell.

L'ibuprofèn és un antiinflamatori no esteroïdal autoritzat per al tractament de processos dolorosos d'intensitat lleu i moderada, febre i processos reumàtics i inflamatoris, i es comercialitza amb diferents noms i com a fàrmac genèric.

VÍDEOS RELACIONATS