El metro lleuger de la línia 11 fa el seu primer viatge de proves

Després de tres anys d'obres i molts de reivindicació, els veïns de Nou Barris i les autoritats de la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona han fet el primer viatge de proves amb el metro lleuger de la línia 11. El recorregut total és de 2.000 metres i enllaça l'estació de Trinitat Nova amb el barri de Can Cuiàs, ja en terme municipal de Montcada i Reixac. Serà el primer metro que funciona sense conductor i, tot i que encara no hi ha data concreta, s'inaugurarà aquest trimestre.
El metro lleuger de la línia 11 fa el seu primer viatge de proves
Barcelona

El metro lleuger de la línia 11 fa el seu primer viatge de proves

Després de tres anys d'obres i molts de reivindicació, els veïns de Nou Barris i les autoritats de la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona han fet el primer viatge de proves amb el metro lleuger de la línia 11. El recorregut total és de 2.000 metres i enllaça l'estació de Trinitat Nova amb el barri de Can Cuiàs, ja en terme municipal de Montcada i Reixac. Serà el primer metro que funciona sense conductor i, tot i que encara no hi ha data concreta, s'inaugurarà aquest trimestre.
El metro lleuger té dos vagons en lloc dels cinc del metro convencional i circula per una via única amb un encreuament a l'estació de Torre del Baró - Vallbona. La difícil orografia dels barris per on passa han fet que s'optés per aquest metro més petit. La línia 11 donarà servei a uns 6.000 veïns i la freqüència de pas dels trens serà de cinc minuts i mig.