El Mercat del Pla tanca la primera quinzena de l''outlet' amb el repte d'augmentar visitants entre setmana

Lleida (ACN).- Aquest dimarts acaba la primera quinzena d'obertura del Mercat del Pla com a zona d''oultlet' de primeres marques, en un 'pop up stores' pioner al sud d'Europa que només obrirà 15 dies al mes. Els organitzadors tenen ara el repte de potenciar el públic d'entre setmana, que és quan s'ha notat menys afluència. Tot i que de moment no hi ha dades de visitants ni d'impacte econòmic, si que està tot a punt per la segona obertura. A partir de l'1 de maig s'hi estrenaran noves botigues efímeres de dissenyadors com Mirian Ponsa, Josep Abril, Txell Miras, David Valls, a més de marques de gran consum. Durant els primers 15 dies s'hi han exposat marques com Desigual -que continuarà-, Sita Murt o Custo Barcelona.
El Mercat del Pla tanca la primera quinzena de l''outlet' amb el repte d'augmentar visitants entre setmana

El Mercat del Pla tanca la primera quinzena de l''outlet' amb el repte d'augmentar visitants entre setmana

Lleida (ACN).- Aquest dimarts acaba la primera quinzena d'obertura del Mercat del Pla com a zona d''oultlet' de primeres marques, en un 'pop up stores' pioner al sud d'Europa que només obrirà 15 dies al mes. Els organitzadors tenen ara el repte de potenciar el públic d'entre setmana, que és quan s'ha notat menys afluència. Tot i que de moment no hi ha dades de visitants ni d'impacte econòmic, si que està tot a punt per la segona obertura. A partir de l'1 de maig s'hi estrenaran noves botigues efímeres de dissenyadors com Mirian Ponsa, Josep Abril, Txell Miras, David Valls, a més de marques de gran consum. Durant els primers 15 dies s'hi han exposat marques com Desigual -que continuarà-, Sita Murt o Custo Barcelona.