El màrqueting d'alcohol fa augmentar el consum entre els joves de 13 a 16 anys, segons un estudi

Barcelona (ACN).- El màrqueting i publicitat de begudes alcohòliques en fa augmentar el consum, i especialment entre els joves de 13 a 16 anys. Així ho evidencia un estudi europeu coordinat per l'hospital Clínic de Barcelona, que durant quatre anys ha analitzat el consum de begudes alcohòliques en la població. Així, el patrocini d'esdeveniments esportius, per exemple, fa que els menors de 13 a 16 anys més exposats augmentin el seu consum d'alcohol uns mesos després i que vegin l'alcohol de forma més positiva que els joves que no reben tant impacte d'aquest tipus de màrqueting. Per això, els científics proposen eliminar totalment la publicitat de begudes alcohòliques.
El màrqueting d'alcohol fa augmentar el consum entre els joves de 13 a 16 anys, segons un estudi

El màrqueting d'alcohol fa augmentar el consum entre els joves de 13 a 16 anys, segons un estudi

Barcelona (ACN).- El màrqueting i publicitat de begudes alcohòliques en fa augmentar el consum, i especialment entre els joves de 13 a 16 anys. Així ho evidencia un estudi europeu coordinat per l'hospital Clínic de Barcelona, que durant quatre anys ha analitzat el consum de begudes alcohòliques en la població. Així, el patrocini d'esdeveniments esportius, per exemple, fa que els menors de 13 a 16 anys més exposats augmentin el seu consum d'alcohol uns mesos després i que vegin l'alcohol de forma més positiva que els joves que no reben tant impacte d'aquest tipus de màrqueting. Per això, els científics proposen eliminar totalment la publicitat de begudes alcohòliques.