El Lliure porta a escena les relacions home-dona des del punt de vista de Doris Lessing

L'interès per l'obra de la britànica Doris Lessing es va disparar ara fa un any, quan l'escriptora va guanyar el Nobel de Literatura, amb un munt de noves edicions i traduccions dels seus llibres. Ara, per als que la vulguin descobrir en un altre context, tenen l'oportunitat de conèixer el seu punt de vista sobre el món i, sobretot, entorn de la relació entre homes i dones, al Teatre Lliure.
El Lliure porta a escena les relacions home-dona des del punt de vista de Doris Lessing
Barcelona

El Lliure porta a escena les relacions home-dona des del punt de vista de Doris Lessing

L'interès per l'obra de la britànica Doris Lessing es va disparar ara fa un any, quan l'escriptora va guanyar el Nobel de Literatura, amb un munt de noves edicions i traduccions dels seus llibres. Ara, per als que la vulguin descobrir en un altre context, tenen l'oportunitat de conèixer el seu punt de vista sobre el món i, sobretot, entorn de la relació entre homes i dones, al Teatre Lliure.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Doris Lessing, la seva obra de lluita, de denúncia inflexible contra tota opressió ha entrat, per primer cop al nostre país, al teatre. Dos actors reben el públic en el càlid i íntim Espai Lliure, un escenari molt adient per atrapar tota la riquesa dialèctica que desprèn "Jugar amb un tigre", l'única obra de teatre de la premi Nobel. És una peça germana de la gran novel·la de Lessing, "El quadern daurat", durant molts anys considerada la bíblia del feminisme pel nou rol social de les dones que planteja.

Els protagonistes, Anna i Dave, són una parella que s'encara amb les pròpies diferències davant dels rols establerts. Unes idees i unes paraules que fa 50 anys van semblar radicals i visionàries i que ara, fins al 14 de desembre, el públic podrà valorar després de veure-les en escena, sota la direcció de Carlota Subirós.

VÍDEOS RELACIONATS