El Liceu llança un pla per captar públic turístic, cultural i empresarial

Barcelona (ACN).- El Gran Teatre del Liceu ha encarregat a la firma especialitzada DNA un pla de captació de nous públics en els segments turístic, cultural i empresarial, una acció que forma part del Pla Estratègic i de Viabilitat 2014-2016 que ha presentat la direcció del teatre i que té com un dels seus grans objectius diversificar i incrementar les fonts d'ingressos. Com a primeres mesures, el Liceu ha reforçat ells lligams amb Turisme de Barcelona, incorporant-se al Barcelona Convention Bureau, amb la finalitat de captar clients procedents de reunions i congressos que s'organitzen a la ciutat de Barcelona.
El Liceu llança un pla per captar públic turístic, cultural i empresarial

El Liceu llança un pla per captar públic turístic, cultural i empresarial

Barcelona (ACN).- El Gran Teatre del Liceu ha encarregat a la firma especialitzada DNA un pla de captació de nous públics en els segments turístic, cultural i empresarial, una acció que forma part del Pla Estratègic i de Viabilitat 2014-2016 que ha presentat la direcció del teatre i que té com un dels seus grans objectius diversificar i incrementar les fonts d'ingressos. Com a primeres mesures, el Liceu ha reforçat ells lligams amb Turisme de Barcelona, incorporant-se al Barcelona Convention Bureau, amb la finalitat de captar clients procedents de reunions i congressos que s'organitzen a la ciutat de Barcelona.