El grup MMM de tubs per a l'automoció preveu facturar un màxim històric de 35 MEUR i entrar al mercat xinès

Molins de Rei (ACN).- "Estem en una etapa maca. Facturem més, guanyarem diners i creixerem internacionalment". És la radiografia del grup MMM, dedicada a la transformació de tubs metàl·lics sobretot per a l'automoció, que en fa el gerent, Jordi Priu. Després d'uns anys duríssims en què les vendes van passar dels màxims històrics del 2007 a la caiguda del 2008, l'empresa de Molins de Rei preveu facturar 35 MEUR el 2015 -molt per sobre dels 29 MEUR d'abans de la crisi- i es prepara per tres grans reptes: ampliar la principal fàbrica que té a Romania; consolidar-se a Rússia i entrar al mercat xinès en dos anys. "Si no ets un proveïdor global, tens moltes portes tancades", afirma Priu, distingit amb el Premi Jove Empresari.
El grup MMM de tubs per a l'automoció preveu facturar un màxim històric de 35 MEUR i entrar al mercat xinès

El grup MMM de tubs per a l'automoció preveu facturar un màxim històric de 35 MEUR i entrar al mercat xinès

Molins de Rei (ACN).- "Estem en una etapa maca. Facturem més, guanyarem diners i creixerem internacionalment". És la radiografia del grup MMM, dedicada a la transformació de tubs metàl·lics sobretot per a l'automoció, que en fa el gerent, Jordi Priu. Després d'uns anys duríssims en què les vendes van passar dels màxims històrics del 2007 a la caiguda del 2008, l'empresa de Molins de Rei preveu facturar 35 MEUR el 2015 -molt per sobre dels 29 MEUR d'abans de la crisi- i es prepara per tres grans reptes: ampliar la principal fàbrica que té a Romania; consolidar-se a Rússia i entrar al mercat xinès en dos anys. "Si no ets un proveïdor global, tens moltes portes tancades", afirma Priu, distingit amb el Premi Jove Empresari.