Empreses

El grup de comunicació Lavínia prepara una aliança per poder fer productes de ficció

L'empresa de serveis televisius i de comunicació Lavínia prepara per aquest any una aliança amb una productora catalana per poder desembarcar en continguts de ficció, segons ha avançat el seu president Antoni Esteve. Aquesta aliança serviria perquè Lavínia, que realitza diversos projectes d'informatius per televisions locals, programes per BTV o gestiona la redacció d'Atles Televisió a Catalunya entre altres activitats, entrés en el mercat de la ficció televisiva, on ara no compta amb cap producte.

Actualitzat
El grup de tecnologia de la comunicació Lavínia ha registrat un augment de les seves vendes en el 2003 d'un 29% i ha tancat l'any amb un volum de negoci de 7,48 milions d'euros. L'augment de les vendes ha de continuar en el 2004 al mateix ritme, ja que aquest any s'espera arribar a una facturació de grup de 10 milions d'euros, segons ha explicat el conseller delegat de Lavínia, Jaume Teodoro, bàsicament per la branca de mitjans i per la de consultoria que és la que més ha crescut durant el 2003. Lavínia va ser fundada el 1994 i les seves principals divisions són Lavínia Mitjana, per producció de ràdio i televisió i prestar serveis al sector audiovisual, i LTC Projects, la consultora estratègica de comunicació que s'ha revelat aquest any com una font destacada d'ingressos per al grup. Lavínia, amb una plantilla de 130 persones, compta amb altres filials més vinculades la sector d'alta tecnologia, i s'ha felicitat que la seva empresa hagi sobreviscut a la crisi de les denominades "puntocom".
Anar al contingut