El Grup Antena 3 estrena identitat corporativa sota el nom d'Atresmedia

Barcelona (ACN).- El Grup Antena 3 estrena identitat corporativa i a partir d'aquest dimecres passarà a anomenar-se Atresmedia. La companyia audiovisual inicia una nova etapa juntament amb les seves grans àrees d'activitat i la resta de les seves marques, entre elles la Fundació Antena 3. L'empresa privada manté la identitat corporativa de les seves grans marques (Antena 3, Onda Cero, La Sexta, Europa FM...), però adopta una nova arquitectura global que aglutina les grans marques que conformen Atresmedia, segons ha explicat la companyia en un comunicat. El grup va néixer fa més de 20 anys amb l'arrencada d'Antena 3. La nova imatge ha estat creada pel director d'Imatge i Creativitat d'Atresmedia, Juan Ramón Martín Muñoz
El Grup Antena 3 estrena identitat corporativa sota el nom d'Atresmedia

El Grup Antena 3 estrena identitat corporativa sota el nom d'Atresmedia

Barcelona (ACN).- El Grup Antena 3 estrena identitat corporativa i a partir d'aquest dimecres passarà a anomenar-se Atresmedia. La companyia audiovisual inicia una nova etapa juntament amb les seves grans àrees d'activitat i la resta de les seves marques, entre elles la Fundació Antena 3. L'empresa privada manté la identitat corporativa de les seves grans marques (Antena 3, Onda Cero, La Sexta, Europa FM...), però adopta una nova arquitectura global que aglutina les grans marques que conformen Atresmedia, segons ha explicat la companyia en un comunicat. El grup va néixer fa més de 20 anys amb l'arrencada d'Antena 3. La nova imatge ha estat creada pel director d'Imatge i Creativitat d'Atresmedia, Juan Ramón Martín Muñoz