El govern expedientarà totes les companyies telefòniques pel deficient servei d'internet

L'associació de consumidors Facua ha fet públic el rànquing de les companyies d'internet i de telefonia mòbil i fixa que acumulen més queixes per part dels usuaris. El que en surt més mal parat és el grup Auna, que acumula fins al 27% de les denúncies. El segueixen Telefònica, amb el 19% de les reclamacions, i Wanadoo, amb el 18%. En aquest àmbit es van fer més de 2.100 reclamacions a Catalunya el 2004. Davant l'allau de denúncies contra les operadores d'internet, la Generalitat ja ha decidit obrir-los un expedient a totes.
El govern expedientarà totes les companyies telefòniques pel deficient servei d'internet
Catalunya

El govern expedientarà totes les companyies telefòniques pel deficient servei d'internet

L'associació de consumidors Facua ha fet públic el rànquing de les companyies d'internet i de telefonia mòbil i fixa que acumulen més queixes per part dels usuaris. El que en surt més mal parat és el grup Auna, que acumula fins al 27% de les denúncies. El segueixen Telefònica, amb el 19% de les reclamacions, i Wanadoo, amb el 18%. En aquest àmbit es van fer més de 2.100 reclamacions a Catalunya el 2004. Davant l'allau de denúncies contra les operadores d'internet, la Generalitat ja ha decidit obrir-los un expedient a totes.
Actualitzat
L'any passat a Catalunya es van fer més de 2.100 reclamacions per problemes amb el servei d'internet que ofereixen les operadores telefòniques. D'aquestes, només una, el grup AUNA, està adherida a la Junta Arbitral de Consum i, per tant, les reclamacions es fan amb aquesta mediació.

Davant de l'increment de més del 40% de les denúncies d'usuaris, l'Agència Catalana de Consum ha decidit prendre mesures per sancionar totes les operadores que ofereixin un mal servei als seus clients.

L'increment de les reclamacions per connexions deficients a internet també el recull un informe fet per l'associació de consumidors Facua a nivell estatal, que situa el grup Auna com l'operadora de la qual s'han rebut més queixes. Concretament, acumula fins al 27% de les denúncies. Auna supera Telefónica, que concentra el 19% de les reclamacions, un percentatge semblant al que rep Wanadoo, el 18%. Finalment, una de cada deu denúncies sobre deficiències en el servei d'internet es fa a l'operadora Ya.com.