El Girona10 fa que un 47% més de turistes passin per les oficines d'informació respecte el 2013

Girona (ACN).- La campanya del Girona10 que es va celebrar el cap de setmana passat va comportar que els punts d'informació turística de la ciutat registressin prop un 47,4% més de consultes respecte l'any anterior. Concretament, es van registrar 843 peticions i entre les novetats hi havia la instal·lació de dos punts d'informació a l'estació de trens. El perfil continua essent majoritàriament català -prop del 90%-, procedent sobretot de l'àmbit metropolità. Els organitzadors parlen d'un "èxit rotund" d'aquesta tercera edició, amb prop de 13.000 menús servits i ocupacions hoteleres de fins al 95%. El que no ha acabat de funcionar ha estat l'euro solidari per al Banc dels Aliments per la reticència d'alguns clients.
El Girona10 fa que un 47% més de turistes passin per les oficines d'informació respecte el 2013

El Girona10 fa que un 47% més de turistes passin per les oficines d'informació respecte el 2013

Girona (ACN).- La campanya del Girona10 que es va celebrar el cap de setmana passat va comportar que els punts d'informació turística de la ciutat registressin prop un 47,4% més de consultes respecte l'any anterior. Concretament, es van registrar 843 peticions i entre les novetats hi havia la instal·lació de dos punts d'informació a l'estació de trens. El perfil continua essent majoritàriament català -prop del 90%-, procedent sobretot de l'àmbit metropolità. Els organitzadors parlen d'un "èxit rotund" d'aquesta tercera edició, amb prop de 13.000 menús servits i ocupacions hoteleres de fins al 95%. El que no ha acabat de funcionar ha estat l'euro solidari per al Banc dels Aliments per la reticència d'alguns clients.