Visitants del saló aquest diumenge (ACN)
Visitants del saló aquest diumenge (ACN)
Barcelona

El Games World es consolida a Barcelona amb més de 135.000 visitants i 23 novetats

La fira de videojocs ha augmentat en un 11% la xifra de visitants respecte a l'edició de l'any passat, la primera

RedaccióActualitzat

La segona edició del Barcelona Games World (BGW), la fira de videojocs organitzada per l'Associació Espanyola de Videojocs (AEVI), ha tancat portes aquest diumenge amb més de 135.000 visitants. Això suposa un increment d'un 11% respecte a l'edició del 2016.

Des de dijous, 210 empreses expositores han presentat, al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, 130 títols, 23 d'ells novetats.

Al saló, hi han participat les principals marques del mercat:  Activision-Blizzard, Electronic Arts, Ubisoft o Nintendo. També s'hi han fet  prop de 500 entrevistes entre professionals del sector, inversors i publicistes.

Entre les novetats presentades destaquen jocs com "Call of Duty: WWII",  "Dragon Ball Fighter Z", "Naruto To Boruto Shinobi Striker", "Dissidia Final Fantasy NT", "Super Mario Odyssey", "EA Sports Fifa 18", "Star Wars Battlefront",  "Gran Turisme Sport" i "Uncharted: El Llegat Perdut'".

També la nova aposta social "PlayLink" i  propostes per PlayStation VR com "The Impatient" i "Bravo Team".

 

Més de 1.500 terminals de joc han permès als visitants provar moltes de les novetats abans del seu llançament comercial i de la seva arribada a les botigues.

També s'han organitzat tornejos de "League of Legends" i les finals de competicions com "Mario Kart 8 Deluxe" i "PlayStation Plus Challenges".

A més, en aquesta edició, hi han participat mites de l'univers "gamer", com el creador de "Pac-Man", Toru Iwatani; el pare de la saga "Gran Turismo", Kazunori Yamauchi, i el productor de "Dissidia Final Fantasy NT", Ichiro Hazama.

 

Anar al contingut