El futur AVE entre Madrid i Barcelona oferirà 50 circulacions i 20.000 places diàries

Renfe posarà en circulació un total de 50 trens AVE cada dia entre Madrid i Barcelona, amb la qual cosa l'oferta total de places en el corredor serà de 20.000 diàries, segons informa la companyia. La dada correspon als treballs que està realitzant Renfe en relació amb l'oferta comercial que està dissenyant per a la posada en servei de l'AVE Madrid-Barcelona, prevista per a finals d'any. Dels 50 trens diaris, 25 per sentit, en l'hora punta es programarà un tren cada 30 minuts i un cada hora la resta de la jornada.
El futur AVE entre Madrid i Barcelona oferirà 50 circulacions i 20.000 places diàries

El futur AVE entre Madrid i Barcelona oferirà 50 circulacions i 20.000 places diàries

Renfe posarà en circulació un total de 50 trens AVE cada dia entre Madrid i Barcelona, amb la qual cosa l'oferta total de places en el corredor serà de 20.000 diàries, segons informa la companyia. La dada correspon als treballs que està realitzant Renfe en relació amb l'oferta comercial que està dissenyant per a la posada en servei de l'AVE Madrid-Barcelona, prevista per a finals d'any. Dels 50 trens diaris, 25 per sentit, en l'hora punta es programarà un tren cada 30 minuts i un cada hora la resta de la jornada.
Alguns d'aquests trens tindran parades a Lleida i Tarragona, i d'altres ciutats intermèdies, com Saragossa, però també n'hi haurà que faran el trajecte directe entre Barcelona i Madrid, sense cap parada. En aquest cas, Renfe preveu que el trajecte es cobrirà amb dues hores i mitja.

A banda de les millores per connectar Catalunya amb Madrid, des de Renfe recorden que l'arribada de l'alta velocitat també permetrà millorar el servei de rodalies, gràcies a la nova configuració de vies a l'estació de Sants.