Barcelona

El Fòrum 2004 firma un conveni per difondre els esdeveniments i atreure visitants

Promoure turísticament el Fòrum Barcelona 2004 a tot el món, aconseguir una gran difusió d'aquest esdeveniment i atreure el màxim nombre de visitants. Aquests són els objectius del conveni marc de col·laboració que ha firmat el Fòrum amb els organismes Turespaña, Catalunya Turisme i Turisme Barcelona.

Actualitzat
S'ha firmat a Barcelona un conveni marc de col·laboració entre el Fòrum Universal de les Cultures 2004, Turespaña, Turisme de Catalunya i Turisme de Barcelona, un document que estableix el pla d'accions que es duran a terme a partir d'ara per aconseguir la màxima difusió de l'esdeveniment. És l'etapa més comercial la que haurà d'explicar, de forma molt visual, les grans xifres de l'esdeveniment: cinc milions de visitants, dos mil artistes i quaranta grans congressos on hi haurà debats de tota mena: sobre la diversitat cultural, qüestions polítiques i socials, el desenvolupament sostenible o la cultura de la pau. Tot plegat estarà amanit amb una oferta artística extraordinària i un programa d'actes extens que es perllongarà per espai de 141 dies. Del 9 de maig de l'any que ve -Dia d'Europa- fins al 26 de setembre. Per concretar, negociar i vendre el Fòrum es visitaran seixanta fires internacionals de turisme i s'organitzaran viatges a Barcelona per tal que els touroperadors, les agències i els professionals de la comunicació de tot el món puguin conèixer "in situ" més detalls del Fòrum. El Fòrum de les Cultures té un pressupost global de 327 milions d'euros, dels quals el 65% el finançaran organismes públics i la resta, patrocinadors i els visitants.
Anar al contingut