El Defensor de l'Audiència ha atès més de 400 peticions ciutadanes durant els sis primers mesos de l'any

Barcelona (ACN).- El Defensor de l'Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha atès durant els sis primers mesos del 2010 fins a 249 peticions de ciutadans que s'han posat en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Espectador i l'Audiència, principalment, per tractar la presència d'imatges inadequades a la televisió, la llengua, l'equilibri territorial o la discriminació. Aquestes respostes personalitzades del Defensor de l'Audiència són només una part de les més de 28.000 consultes que ha rebut el Servei, sobretot de persones que fan arribar consultes o comentaris. Les queixes representen el 10% d'aquestes comunicacions, mentre que una petita part també són agraïments.
El Defensor de l'Audiència ha atès més de 400 peticions ciutadanes durant els sis primers mesos de l'any

El Defensor de l'Audiència ha atès més de 400 peticions ciutadanes durant els sis primers mesos de l'any

Barcelona (ACN).- El Defensor de l'Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha atès durant els sis primers mesos del 2010 fins a 249 peticions de ciutadans que s'han posat en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Espectador i l'Audiència, principalment, per tractar la presència d'imatges inadequades a la televisió, la llengua, l'equilibri territorial o la discriminació. Aquestes respostes personalitzades del Defensor de l'Audiència són només una part de les més de 28.000 consultes que ha rebut el Servei, sobretot de persones que fan arribar consultes o comentaris. Les queixes representen el 10% d'aquestes comunicacions, mentre que una petita part també són agraïments.