El Col·lectiu Conca 22 i l'Ateneu Garriguenc denuncien que el trànsit a l'AP-2 és només d'un 25% del seu potencial d'ús

Les Borges Blanques (ACN).- La coordinadora d'entitats de Lleida i Tarragona que defensen el rescat del peatge de l'AP-2 entre Lleida i Montblanc, integrada pel Col·lectiu Conca 22 i l'Ateneu Popular Garriguenc, ha denunciat que segons les dades de trànsit del 2012 aquest tram ha estat el que ha sofert una disminució més forta en el volum de vehicles, quedant a nivells del 1990 amb poc més de 10.000 vehicles al dia, el que suposa un 25% del seu potencial, essent així "l'autopista de concessió estatal que més ha baixat a Catalunya". Segons la coordinadora, aquestes dades reforcen la tesi que la construcció d'una autovia de quatre carrils amb una capacitat per a 40.000 vehicles més, "suposaria un malbaratament atenent els 10.000 vehicles que diàriament utilitzen ara la carretera N-240".
El Col·lectiu Conca 22 i l'Ateneu Garriguenc denuncien que el trànsit a l'AP-2 és només d'un 25% del seu potencial d'ús

El Col·lectiu Conca 22 i l'Ateneu Garriguenc denuncien que el trànsit a l'AP-2 és només d'un 25% del seu potencial d'ús

Les Borges Blanques (ACN).- La coordinadora d'entitats de Lleida i Tarragona que defensen el rescat del peatge de l'AP-2 entre Lleida i Montblanc, integrada pel Col·lectiu Conca 22 i l'Ateneu Popular Garriguenc, ha denunciat que segons les dades de trànsit del 2012 aquest tram ha estat el que ha sofert una disminució més forta en el volum de vehicles, quedant a nivells del 1990 amb poc més de 10.000 vehicles al dia, el que suposa un 25% del seu potencial, essent així "l'autopista de concessió estatal que més ha baixat a Catalunya". Segons la coordinadora, aquestes dades reforcen la tesi que la construcció d'una autovia de quatre carrils amb una capacitat per a 40.000 vehicles més, "suposaria un malbaratament atenent els 10.000 vehicles que diàriament utilitzen ara la carretera N-240".