El Centre d'Atenció a la Infància i a les Famílies Mas Pintat de Reus ha atès prop de 200 consultes en els dos primers mesos de funcionament

Reus.- El Centre d'Atenció a la Infància i a les Famílies Mas Pintat ha atès, des de que es va posar en marxa el passat mes de maig, un total de 189 consultes ja siguin presencials o per via telefònica, 34 per rebre informació del propi servei, 89 per actuacions pròpies com la inscripció als diferents espais, i una quinzena de consultes relacionades amb altres serveis municipals com l'escolarització, les llars d'infants o les prestacions econòmiques per tenir fills a càrrec. Pel que fa a les accions formatives, un total de 55 famílies han participat en les activitats organitzades per facilitar intercanvis entre grups, per compartir dubtes i per establir diàlegs entre usuaris i professionals.
El Centre d'Atenció a la Infància i a les Famílies Mas Pintat de Reus ha atès prop de 200 consultes en els dos primers mesos de funcionament

El Centre d'Atenció a la Infància i a les Famílies Mas Pintat de Reus ha atès prop de 200 consultes en els dos primers mesos de funcionament

Reus.- El Centre d'Atenció a la Infància i a les Famílies Mas Pintat ha atès, des de que es va posar en marxa el passat mes de maig, un total de 189 consultes ja siguin presencials o per via telefònica, 34 per rebre informació del propi servei, 89 per actuacions pròpies com la inscripció als diferents espais, i una quinzena de consultes relacionades amb altres serveis municipals com l'escolarització, les llars d'infants o les prestacions econòmiques per tenir fills a càrrec. Pel que fa a les accions formatives, un total de 55 famílies han participat en les activitats organitzades per facilitar intercanvis entre grups, per compartir dubtes i per establir diàlegs entre usuaris i professionals.