El caos torna a regnar a la nova terminal de Heathrow l'endemà de l'estrena

Segon dia de caos. L'endemà de l'estrena de la nova terminal de l'aeroport de Heathrow s'han hagut de tornar a cancel·lar desenes de vols. British Airways ha anul·lat un 20% dels que estaven previstos, i els que operen, ho fan amb retard. Tot i que la companyia ha anunciat que ha destinat personal addicional a la nova terminal 5, les maletes tornen a centrar els problemes. Aquest dijous ja es va haver de suspendre la facturació i molts passatgers han hagut de passar la nit en hotels pròxims i a l'aeroport mateix.
El caos torna a regnar a la nova terminal de Heathrow l'endemà de l'estrena
Londres

El caos torna a regnar a la nova terminal de Heathrow l'endemà de l'estrena

Segon dia de caos. L'endemà de l'estrena de la nova terminal de l'aeroport de Heathrow s'han hagut de tornar a cancel·lar desenes de vols. British Airways ha anul·lat un 20% dels que estaven previstos, i els que operen, ho fan amb retard. Tot i que la companyia ha anunciat que ha destinat personal addicional a la nova terminal 5, les maletes tornen a centrar els problemes. Aquest dijous ja es va haver de suspendre la facturació i molts passatgers han hagut de passar la nit en hotels pròxims i a l'aeroport mateix.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
La nova terminal de l'aeroport de Heathrow, a Londres, no ha començat amb bon peu. Per segon dia consecutiu s'han hagut de cancel·lar desenes de vols de la terminal 5, l'endemà de l'estrena. La companyia britànica British Airways, que es l'única que opera a la nova terminal, ha hagut d'anul·lar un 20% dels vols i n'hi ha molts que surten amb retard.

El principal problema és el que afecta el sistema de transport de maletes, que en el primer dia de funcionament, aquest dijous, va obligar a deixar a terra centenars de viatgers que havien facturat l'equipatge. Altres han hagut de passar la nit en hotels pròxims i n'hi ha, fins i tot, que han dormit a l'aeroport perquè no quedaven habitacions lliures.

Les cues de passatgers que aquest dijous es van quedar sense viatjar han començat ben d'hora aquesta matinada, i molts d'ells estaven indignats per la situació. British Airways ja ha demant diculpes per les molèsties causades.

Aquesta nova terminal de Heathrow, aeroport gestionat per una filial de l'espanyola Ferrovial, ha costat 5.400 milions d'euros i havia de servir justament per acabar amb els retards que pateixen els passatgers a Londres des de fa mesos.

VÍDEOS RELACIONATS