El Barcelona Meeting Point supera en vendes i visitants les xifres del 2011

Un primer balanç de xifres revela que la XVI edició d'aquest saló immobiliari de Barcelona ha rebut més de 120.000 visitants i els expositors han registrat unes vendes de 2.000 milions d'euros. Les ofertes d'habitatges a preus mínims han atret compradors i curiosos.
El Barcelona Meeting Point supera en vendes i visitants les xifres del 2011
Barcelona

El Barcelona Meeting Point supera en vendes i visitants les xifres del 2011

Un primer balanç de xifres revela que la XVI edició d'aquest saló immobiliari de Barcelona ha rebut més de 120.000 visitants i els expositors han registrat unes vendes de 2.000 milions d'euros. Les ofertes d'habitatges a preus mínims han atret compradors i curiosos.
Redacció
Els visitants han fet cues als expositors. (Foto: ACN)

Els visitants han fet cues als expositors. (Foto: ACN)

El saló immobiliari organitzat pel Consorci de la Zona Franca, el Barcelona Meeting Point (BMP), ha superat aquest 2012 les xifres, tant de públic com de vendes, del 2011. El primer balanç d'aquesta edició revela que s'han sobrepassat els 120.000 visitants. Per la seva banda, els expositors han registrat unes vendes de 2.000 milions d'euros. Les ofertes d'habitatges a preus mínims han atret cues de compradors i curiosos.

El president del comitè organitzador del BMP, Enrique Lacalle, ha declarat que la XVI edició ha estat "un punt d'inflexió en una crisi tan profunda".

Més interès internacional per invertir a l'estat espanyol


Un altre dels factors que el saló ha destacat com a valor afegit de l'èxit assolit és que en aquests moments hi ha més interès internacional per fer inversions a Espanya.

La participació de Bogotà com a ciutat convidada, la presència de fons d'inversió internacionals i la massiva participació de Rússia han estat contribucions clau en aquesta edició, i una oportunitat útil i rendible, segons afirmen els organitzadors, per als participants. Així, Lacalle ha destacat la presència d'autoritats, empresaris, inversors i agents de la propietat immobiliària de Rússia, que s'han afegit a la generació de "negocis destacats amb empreses espanyoles" i a la dinamització del sector immobiliari estatal.

La cita ha acollit 265 empreses expositores i 10.210 empreses participants (un 60% d'aquí i un 40% d'internacionals, procedents de 22 països). A les 21 sessions del Symposium hi han contribuït més de 2.500 persones i 56 ponents.