Barça

El Barça presenta la nova equipació de la temporada vinent

Ja s'ha presentat oficialment la nova línia de vestuari del Barça, la que es farà servir durant la temporada 2011/2012. La samarreta de la primera equipació mantindrà com a base els colors blaugrana, amb les ratlles verticals més fines de la història, fins a onze. A l'interior hi figurarà el lema "Tots units fem força" i, com s'havia anunciat, al davant, i de color groc, hi haurà el nom del nou patrocinador, Qatar Foundation. El logotip Unicef passarà a la part inferior de l'esquena. Els pantalons seran blaus, amb una ratlla vermella a cada costat, i els mitjons seran blaus. La segona equipació serà totalment negra i també s'ha presentat la col·lecció de passeig i d'entrenament.

Actualitzat
El Barcelona ha presentat la seva samarreta per la nova temporada, que destaca per la multiplicació en el nombre de franges i per la nova publicitat de Qatar Foundation, així com l'entrada en escena del negre com a segon equipament. En un acte al Camp Nou, el president Sandro Rosell ha assegurat que aquesta elàstica ja és la més venuda en la història del club, amb un disseny "innovador, trencador i atrevit que no deixarà indiferent ningú". I és que la firma nord-americana ha tornat a apostar per la multitud de franges, que s'estilitzen gradualment al llarg de la samarreta. És el disseny més arriscat de Nike. Lligada al Barcelona des de la temporada 1998/99, la firma nord-americana ha anat jugant amb la quantitat de franges a la samarreta culer. Els projectes més similars a l'actual van ser els de les temporades 2006/07 i 2009/10, encara que amb moltes menys línies. Només en l'any del centenari del club o en el del triplet van apostar pel disseny original que lluïen els fundadors del club, meitat grana i meitat blava.

El segon equipament, tot negre

De la mateixa manera, Nike ha tornat a sorprendre tothom amb la segona equipació, després d'anys arriscant amb èxit amb tons cridaners. La temporada que ve trencarà motllos, ja que el Barça lluirà per primera vegada una segona elàstica totalment negra. Un color que portarà a la màxima expressió l'antagonisme amb el seu etern rival, el Reial Madrid, l'equip blanc per excel·lència. La segona equipació d'aquesta temporada, de color verd amb una franja blava, es mantindrà com a tercera opció.
 
Qatar Foundation ocupa el lloc d'Unicef

I si hi havia expectació per conèixer les samarretes, encara n'hi havia més pel nou i polèmic patrocini de Qatar Foundation, que el Barça lluirà al pit durant cinc temporades, a canvi de 170 milions d'euros, i que relegarà el logotip d'Unicef ​​a l'esquena, sota el dorsal. Serà la primera vegada que l'equip barceloní cobri per exhibir publicitat a la samarreta, ja que, en els últims anys, el Barça pagava 1,5 milions per temporada a Unicef ​​per lluir el seu emblema a la samarreta, en un singular acord que ha beneficiat ambdues parts, especialment el prestigi del Barcelona a tot el planeta.

Tot i que el club català i el Fons de les Nacions Unides per a la Infància van renovar fa uns quants dies l'acord solidari per un any més, es desconeix què passarà en els partits de Lliga de Campions, ja que la normativa de la UEFA només permet un patrocinador. "Per nosaltres és importantíssim, perquè aquest acord (amb Qatar Foundation) ens permetrà no haver d'apujar quotes, no vendre patrimoni i, fins i tot, si fes falta, no vendre jugadors", ha explicat Rosell, que així mateix ha admès que el fa "molt feliç" que es mantingui el patrocini d'Unicef. "Això demostra de nou el treball en equip. Si Wembley funciona, serà la cirereta del pastís", ha conclòs.
NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut