El 93% dels professors creu que les famílies no posen límits als alumnes i això afecta el rendiment escolar

Barcelona (ACN).- El 93% dels professors creu que les famílies tenen dificultats per posar límits i imposar obligacions domèstiques als seus fills i això repercuteix en el seu comportament i aprenentatge a l'escola. Aquesta és una de les conclusions que s'extreu d'una enquesta contestada per 906 professionals i realitzada pel Centre de Suport Psicologia i Reeducació. La directora del centre, la psicòloga Anna San, ha explicat que si els nens no entenen que hi ha uns límits i unes obligacions, tampoc entendran la importància dels estudis i de tenir un comportament correcte a classe. A més, el 73% dels professionals assegura que no disposa de prou temps per desenvolupar correctament la seva tasca i el 55% afirma que tampoc té suficients recursos materials.
El 93% dels professors creu que les famílies no posen límits als alumnes i això afecta el rendiment escolar

El 93% dels professors creu que les famílies no posen límits als alumnes i això afecta el rendiment escolar

Barcelona (ACN).- El 93% dels professors creu que les famílies tenen dificultats per posar límits i imposar obligacions domèstiques als seus fills i això repercuteix en el seu comportament i aprenentatge a l'escola. Aquesta és una de les conclusions que s'extreu d'una enquesta contestada per 906 professionals i realitzada pel Centre de Suport Psicologia i Reeducació. La directora del centre, la psicòloga Anna San, ha explicat que si els nens no entenen que hi ha uns límits i unes obligacions, tampoc entendran la importància dels estudis i de tenir un comportament correcte a classe. A més, el 73% dels professionals assegura que no disposa de prou temps per desenvolupar correctament la seva tasca i el 55% afirma que tampoc té suficients recursos materials.