El 80% d'avisos que arriben a l'Ajuntament de Girona són sobre desperfectes a la via pública o problemes de neteja

Girona.- El 80% dels avisos que els ciutadans de Girona van fer arribar a l'ajuntament, a través de la bústia d'avisos, eren queixen o suggeriments relacionats amb l'estat de la via pública i problemes de neteja. Segons ha explicat el regidor de Relacions Ciutadanes, Miquel Poch, durant el 2007 van arribar a la bústia ¿bé via Internet, per telèfon o presencialment- un total de 3.830 avisos, un 30% més que l'any anterior. Poch ha atribuït aquest augment a la campanya de difusió que es va fer sobre aquesta eina de participació durant el 2007 i ha afegit que és una 'gran eina de gestió' per fer un seguiment dels barris i el seu estat.
El 80% d'avisos que arriben a l'Ajuntament de Girona són sobre desperfectes a la via pública o problemes de neteja

El 80% d'avisos que arriben a l'Ajuntament de Girona són sobre desperfectes a la via pública o problemes de neteja

Girona.- El 80% dels avisos que els ciutadans de Girona van fer arribar a l'ajuntament, a través de la bústia d'avisos, eren queixen o suggeriments relacionats amb l'estat de la via pública i problemes de neteja. Segons ha explicat el regidor de Relacions Ciutadanes, Miquel Poch, durant el 2007 van arribar a la bústia ¿bé via Internet, per telèfon o presencialment- un total de 3.830 avisos, un 30% més que l'any anterior. Poch ha atribuït aquest augment a la campanya de difusió que es va fer sobre aquesta eina de participació durant el 2007 i ha afegit que és una 'gran eina de gestió' per fer un seguiment dels barris i el seu estat.