El 53% dels passatgers d'Spanair volen des de Barcelona un any després d'implantar-se a la T1 del Prat

Barcelona (ACN).- Spanair continua treballant per fer de l'Aeroport de Barcelona el hub del sud d'Europa i del Mediterrani. Un objectiu que segons el president de la companyia, Ferran Soriano, s'està aconseguint. Un any després de la seva implantació a la T1 de l'aeroport del Prat, dins de l'aliança Star Alliance, dels 7.142.611 passatgers d'Spanair, un 53,2%, han passat per Barcelona. En aquests 12 mesos, a més, s'han obert 18 noves rutes internacionals des del Prat i el nombre de passatgers en connexió a Barcelona s'ha situat en els 439.508 passatgers. Aquestes xifres demostren, segons Soriano, l'aposta de l'aerolínia per passar dels dos hubs que la companyia tenia un any enrere, Barcelona i Madrid, a un de sol.
El 53% dels passatgers d'Spanair volen des de Barcelona un any després d'implantar-se a la T1 del Prat

El 53% dels passatgers d'Spanair volen des de Barcelona un any després d'implantar-se a la T1 del Prat

Barcelona (ACN).- Spanair continua treballant per fer de l'Aeroport de Barcelona el hub del sud d'Europa i del Mediterrani. Un objectiu que segons el president de la companyia, Ferran Soriano, s'està aconseguint. Un any després de la seva implantació a la T1 de l'aeroport del Prat, dins de l'aliança Star Alliance, dels 7.142.611 passatgers d'Spanair, un 53,2%, han passat per Barcelona. En aquests 12 mesos, a més, s'han obert 18 noves rutes internacionals des del Prat i el nombre de passatgers en connexió a Barcelona s'ha situat en els 439.508 passatgers. Aquestes xifres demostren, segons Soriano, l'aposta de l'aerolínia per passar dels dos hubs que la companyia tenia un any enrere, Barcelona i Madrid, a un de sol.