El 40% del pressupost de Territori i Sostenibilitat per al 2011 es destinarà a pagar obres impulsades pel tripartit

Barcelona (ACN).- "Com a departament ens toca caminar amb una motxilla carregada de pedres a l'esquena". D'aquesta manera tant gràfica ha definit el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, l'estat de les finances de la conselleria que dirigeix i que el 2011 comptarà amb un pressupost de 1.389,5 milions d'euros, un 31% inferior que el de l'any anterior. Uns números, a més, condicionats pels 560,2 milions, un 40% del total, que s'hauran de pagar per obres impulsades pel tripartit fent ús de diverses fórmules "d'enginyeria financera" com ara el mètode alemany o el peatge a l'ombra. Un escenari de "constrenyiment" que obligarà a prioritzar la despesa i que afectarà obres com, per exemple, la línia 9.
El 40% del pressupost de Territori i Sostenibilitat per al 2011 es destinarà a pagar obres impulsades pel tripartit

El 40% del pressupost de Territori i Sostenibilitat per al 2011 es destinarà a pagar obres impulsades pel tripartit

Barcelona (ACN).- "Com a departament ens toca caminar amb una motxilla carregada de pedres a l'esquena". D'aquesta manera tant gràfica ha definit el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, l'estat de les finances de la conselleria que dirigeix i que el 2011 comptarà amb un pressupost de 1.389,5 milions d'euros, un 31% inferior que el de l'any anterior. Uns números, a més, condicionats pels 560,2 milions, un 40% del total, que s'hauran de pagar per obres impulsades pel tripartit fent ús de diverses fórmules "d'enginyeria financera" com ara el mètode alemany o el peatge a l'ombra. Un escenari de "constrenyiment" que obligarà a prioritzar la despesa i que afectarà obres com, per exemple, la línia 9.