El 324.cat bat el seu rècord a Twitter, amb 4,7 milions d'impressions durant el 9-N

El portal va duplicar l'audiència d'un dia normal i va sumar 4,7 milions de tuits vistos durant la jornada, mentre que els "hashtags" #9NTV3 i #9NCatRadio van ser els que van generar més piulades de tots els mitjans de comunicació
El 324.cat bat el seu rècord a Twitter, amb 4,7 milions d'impressions durant el 9-N
Sant Joan Despí

El 324.cat bat el seu rècord a Twitter, amb 4,7 milions d'impressions durant el 9-N

El portal va duplicar l'audiència d'un dia normal i va sumar 4,7 milions de tuits vistos durant la jornada, mentre que els "hashtags" #9NTV3 i #9NCatRadio van ser els que van generar més piulades de tots els mitjans de comunicació
Redacció
El Twitter del 324 ha batut el seu rècord històric durant la jornada del 9-N.

El Twitter del 324 ha batut el seu rècord històric durant la jornada del 9-N.

El 324.cat ha batut el seu rècord de seguiment a Twitter. Durant la jornada del 9-N, segons Twitter Analytics, el compte @324cat ha registrat 4,7 milions d'impressions, que indiquen el nombre de vegades que s'ha vist una piulada. Són les dades actualitzades a primera hora de la tarda d'aquest dilluns. Aquest 10 de novembre ja se'n sumen més d'1.150.000. 

El portal va registrar 98.000 visitants únics, prop del doble que un dia normal i 20.000 més que l'11 de setembre passat. I va sumar 337.000 pàgines vistes, fet que suposa duplicar l'audiència d'un dia normal i 100.000 més que per la Diada.

Catalunya Ràdio i TV3 van ser líders a Twitter durant el dia de votacions. Els "hashtags" #9NTV3 i #9NCatRadio van ser els que van generar més piulades de tots els mitjans de comunicació de Catalunya.

El de TV3, segons Topsy, va generar 41.700 tuits, va situar-se al lloc número quatre del "trending topic" mundial i, a Espanya, va ser número 1. De fet, es va mantenir entre els temes més comentats durant més de 9 hores, segons Trendinalia, i aquest dilluns al matí encara ho era.

L'etiqueta de Catalunya Ràdio va generar 24.000 tuits, segons Topsy, i es va situar cinquena en el "trending topic" a Espanya.

Seguiment massiu de TV3, 3/24 i Catalunya Ràdio

4.250.000 espectadors van triar TV3 i el 3/24 per informar-se de com es desenvolupava la jornada del 9-N. Això representa que un 60% de la població de Catalunya va connectar, en algun moment del dia, amb aquests dos canals, que van emetre la mateixa programació en diferents franges horàries.

El "Telenotícies Migdia" el van veure 887.000 persones, amb una quota de pantalla del 35%. S'hi recollien les primeres dades de participació i es feia un seguiment de les primeres hores de votació.

A les 7 del vespre va començar la primera part del programa especial sobre el 9-N, presentat per Núria Solé i Toni Cruanyes i amb equips desplegats a tot el territori. L'espai va aplegar més de 950.000 espectadors, un de cada tres dels que miraven la televisió en aquell moment.

El programa més vist del dia va ser el "Telenotícies Vespre". 1.150.000 persones el van seguir a través de TV3 i del 3/24, per saber com havia transcorregut la jornada, un cop tancats els locals de participació.

La segona part de l'"Especial 9-N", que va acabar poc abans de la 1 de la matinada i en què s'analitzava el desenvolupament de les votacions i els resultats, també va tenir molt seguiment: 745.000 espectadors de mitjana. Això representa una quota de pantalla del 24%, una quota que no va parar de créixer fins a la mitjanit.

El 3/24 va batre el seu rècord històric, amb un "share" del 8,2%.

A Internet, la programació de Catalunya Ràdio es va seguir àmpliament. L'especial del "Suplement", amb Sílvia Cóppulo, va duplicar les xifres d'altres diumenges i l'especial "9-N" dirigit per Mònica Terribas va augmentar un 65% l'audiència d'un diumenge en aquella hora.