Barcelona

"Efecte mirall" i "3XL.net", finalistes al Japó pels seus valors educatius

La sèrie documental "Efecte mirall" i el programa juvenil del 33, "3XL.net", on s'inclouen sèries de dibuixos i l'informatiu "Info K", tots dos de Televisió de Catalunya, han estat seleccionats entre programes de tot el món per a la final del Japan Prize, un premi que atorga anualment la televisió pública japonesa NHK a espais televisius amb valors educatius. El 31 d'octubre se sabrà el guanyador.

Actualitzat
Un equip de la cadena japonesa ha visitat les instal·lacions de Televisió de Catalunya a Sant Joan Despí per veure personalment la producció d'aquests dos programes. "Efecte mirall" ha sorprès per haver donat deu càmeres a deu joves catalans de 20 anys per intentar copsar com és realment la joventut catalana vista des del seu propi prisma. Els programes es van emetre separats per temes i no per persones. Televisió de Catalunya ja en prepara la segona edició.
Anar al contingut