Edicions de L'Albí no publica cap novetat per Sant Jordi perquè no pot competir amb els títols "imposats" pel mercat

Berga (ACN).- El segell berguedà Edicions de l'Albí ha decidit no publicar cap novetat per aquest Sant Jordi com a crítica al món editorial que, segons Jaume Huch, "imposa" els títols més mediàtics sense deixar espai als llibres i autors de les petites editorials. "No té cap sentit que traiem novetats quan les llibreries s'omplen d'autors que ens imposa el mercat. Això fa que els nostres quedin arraconats", ha afegit. D'aquesta manera, L'Albí ha optat per deixar per al mes de maig la presentació dels primers volums del 2013. L'any passat l'editorial va reduir en més d'un 50% la seva producció i ha passat de publicar una trentena de títols a editar-ne una quinzena. A més, també ha optat per fer tiratges més curts.
Edicions de L'Albí no publica cap novetat per Sant Jordi perquè no pot competir amb els títols "imposats" pel mercat

Edicions de L'Albí no publica cap novetat per Sant Jordi perquè no pot competir amb els títols "imposats" pel mercat

Berga (ACN).- El segell berguedà Edicions de l'Albí ha decidit no publicar cap novetat per aquest Sant Jordi com a crítica al món editorial que, segons Jaume Huch, "imposa" els títols més mediàtics sense deixar espai als llibres i autors de les petites editorials. "No té cap sentit que traiem novetats quan les llibreries s'omplen d'autors que ens imposa el mercat. Això fa que els nostres quedin arraconats", ha afegit. D'aquesta manera, L'Albí ha optat per deixar per al mes de maig la presentació dels primers volums del 2013. L'any passat l'editorial va reduir en més d'un 50% la seva producció i ha passat de publicar una trentena de títols a editar-ne una quinzena. A més, també ha optat per fer tiratges més curts.