Easyjet deixa sense final de la Champions un grup d'aficionats del Reial Madrid

Els afectats recorden que "han pagat preus molt alts per les entrades, l'hotel i el vol"
Easyjet deixa sense final de la Champions un grup d'aficionats del Reial Madrid

Easyjet deixa sense final de la Champions un grup d'aficionats del Reial Madrid

Els afectats recorden que "han pagat preus molt alts per les entrades, l'hotel i el vol"
Redacció Actualitzat
Un avió de l'aerolínia EasyJet (Reuters)

Un avió de l'aerolínia EasyJet (Reuters)

Un grup d'aficionats del Reial Madrid haurà de veure la final de la Champions de Cardiff per televisió. Tenien entrades, hotel i un bitellet per anar al Regne Unit, però EasyJet els ha deixat a terra.

Aquest grup d'aficionats havia estat previsor i havia comprat els bitllets per sortir divendres, un dia abans del partit, cap a Bristol, aeroport oficial marcat per la UEFA com a destinació per a l'afició del Reial Madrid.

El vol havia de sortir a les 21.45 de Barajas. Els el van retardar mitja hora. I després mitja hora més.

Segons expliquen els afectats a Europa Press, quan finalment van arribar a la porta d'embarcament el personal de terra de la companyia els va explicar que "el vol ha estat desviat a València a causa del mal temps". Denuncien que va ser "l'únic avió de tot l'aeroport que va ser desviat a València per aquesta causa".

Els van tornar a donar una nova hora de sortida, les 23.45, que els van tornar a retardar una hora més. Finalment, a tres quarts d'una els van cancel·lar el vol i els van dir que sortiria dissabte a les 16.45, només quatre hores abans del partit.

L'hora final de sortida de l'avió havia de ser les 14.45 de dissabte, sis hores abans del partit. Els aficionats asseguren que entre el viatge, que dura més de dues hores i els trasllats i l'entrada al camp no arribaven a la final.

Així ho expliquen els aficionats:

"En aquesta hora, amb la durada del viatge, el trasllat a l'estadi i entrar, ens deixen sense possibilitats d'arribar a temps al partit. No entenem per què no han programat un vol a primera hora, com ens van dir en un primer moment. Sembla que prefereixen pagar indemnitzacions a resoldre el problema."

Els afectats recorden que "han pagat preus molt alts per les entrades, l'hotel i el vol". La seva decepció és total:

"No hi ha indemnització que pagui perdre el cap de setmana amb els amics, el Madrid i la final de Champions."