Dos emprenedors catalans creen una aplicació per fer realitat "les bones intencions de les persones"

Barcelona (ACN).- L'Eric Entrena, disc-jockey de Granollers, i en Sergi Codonyer, executiu a Coca-Cola de Barcelona, han creat una aplicació per smartphones que vol canalitzar les bones intencions de les persones. 'Goodorama' pretén convertir-se en una eina que "ajudi a fer realitat els reptes que tothom té", tant aquells més "personals" com els més "altruistes", detalla Codonyer. A diferència de les xarxes socials, aquesta aplicació ha de "connectar l'espai virtual amb el món físic". Ha de servir per "cristal·litzar" les ànsies de compartir de la gent. El compromís dels dos emprenedors és que l'APP serà gratuïta. S'estrena a Catalunya de manera pilot aquest gener aprofitant "els bons propòsits" de cada any nou.
Dos emprenedors catalans creen una aplicació per fer realitat "les bones intencions de les persones"

Dos emprenedors catalans creen una aplicació per fer realitat "les bones intencions de les persones"

Barcelona (ACN).- L'Eric Entrena, disc-jockey de Granollers, i en Sergi Codonyer, executiu a Coca-Cola de Barcelona, han creat una aplicació per smartphones que vol canalitzar les bones intencions de les persones. 'Goodorama' pretén convertir-se en una eina que "ajudi a fer realitat els reptes que tothom té", tant aquells més "personals" com els més "altruistes", detalla Codonyer. A diferència de les xarxes socials, aquesta aplicació ha de "connectar l'espai virtual amb el món físic". Ha de servir per "cristal·litzar" les ànsies de compartir de la gent. El compromís dels dos emprenedors és que l'APP serà gratuïta. S'estrena a Catalunya de manera pilot aquest gener aprofitant "els bons propòsits" de cada any nou.