Disset equips s'enfronten al repte en 24 hores de vincular dispositius mòbils i televisió al Hackathon de la CCMA

Arrenca el Hackathon de la CCMA: disset equips disposen de 24 hores per desenvolupar un servei que entrellaci les diferents pantalles
Disset equips s'enfronten al repte en 24 hores de vincular dispositius mòbils i televisió al Hackathon de la CCMA
Barcelona

Disset equips s'enfronten al repte en 24 hores de vincular dispositius mòbils i televisió al Hackathon de la CCMA

Arrenca el Hackathon de la CCMA: disset equips disposen de 24 hores per desenvolupar un servei que entrellaci les diferents pantalles
Redacció Actualitzat
Els participants just abans de començar a desenvolupar els projectes.

Un total de 72 participants repartits en disset equips participen al repte del Hackathon CCMA.

Disset equips, 24 hores i un repte: desenvolupar projectes interactius que vinculin dispositius mòbils amb la TV connectada. Això és el que proposa el Hackathon CCMA, que des d'aquest divendres al matí acull el centre Arts Santa Mònica de Barcelona. Els concursants opten a diversos premis.

Un total de 72 participants ja treballen a contrarellotge per desenvolupar un servei que explori les possibilitats de la televisió interactiva i multipantalla. L'únic requisit és que els projectes vinculin d'alguna manera la pantalla del televisor amb la pantalla del mòbil o tauleta.

Aquestes podrien ser algunes línies de treball, però n'hi ha moltes més: second screen, TV interactiva, funcionalitats avançades en TV connectada, social TV, control remot, descoberta de continguts, personalització, integració amb xarxes socials, gammificació o narrativa transmèdia, entre d'altres.

L'Àrea de Mitjans Digitals de la CCMA i el Departament de Cultura de la Generalitat organitzen aquest esdeveniment en el marc de les jornades Digital 4C amb el suport del Festival Sónar+D i el Clúster Audiovisual de Catalunya i la col·laboració de Samsung, Abertis, Telecom, Civolution, Tuitele i MediaData TV.