'Diari de Tarragona', Catalunya Ràdio i Televisió de Catalunya, s'imposen a la demarcació de Tarragona

Barcelona (ACN).- La quarta onada del Baròmetre de la comunicació i la cultura, corresponent a l'any mòbil de setembre de 2009 a l'agost de 2010, s'ha fet públic aquest dijous. A la demarcació de Tarragona, l'estudi, basat en més de 30.000 enquestes, torna a situar el 'Diari de Tarragona' al capdavant de la premsa escrita, amb 114.000 lectors diaris. D'altra banda, Catalunya Ràdio és l'emissora més escoltada, amb 35.000 oients diaris, seguida de prop per RAC1. A més, Televisió de Catalunya també lidera la seva parcel·la televisiva, amb una quota de pantalla del 17,1%, seguida per Telecinco. La presència de diaris gratuïts amb pes específic i una diversitat de publicacions gratuïtes són un tret propi de la demarcació.
'Diari de Tarragona', Catalunya Ràdio i Televisió de Catalunya, s'imposen a la demarcació de Tarragona

'Diari de Tarragona', Catalunya Ràdio i Televisió de Catalunya, s'imposen a la demarcació de Tarragona

Barcelona (ACN).- La quarta onada del Baròmetre de la comunicació i la cultura, corresponent a l'any mòbil de setembre de 2009 a l'agost de 2010, s'ha fet públic aquest dijous. A la demarcació de Tarragona, l'estudi, basat en més de 30.000 enquestes, torna a situar el 'Diari de Tarragona' al capdavant de la premsa escrita, amb 114.000 lectors diaris. D'altra banda, Catalunya Ràdio és l'emissora més escoltada, amb 35.000 oients diaris, seguida de prop per RAC1. A més, Televisió de Catalunya també lidera la seva parcel·la televisiva, amb una quota de pantalla del 17,1%, seguida per Telecinco. La presència de diaris gratuïts amb pes específic i una diversitat de publicacions gratuïtes són un tret propi de la demarcació.