Desigual defensa el seu anunci i perquè és un "cant a la maternitat" i a "l'alliberament personal"

Barcelona (ACN).- La marca de roba Desigual ha reaccionat aquest diumenge a la polèmica del seu últim espot publicitari fet en motiu del Dia de la Mare. La companyia assegura que "en cap moment s'ha volgut ferir la sensibilitat i de l'espectador" i justifica la campanya "Tu decideixes" explicant que punxar preservatius pot ser "un cant a la maternitat" i a "l'alliberament personal". L'anunci ha desfermat nombroses reaccions adverses. Fins i tot la Generalitat es planteja demanar-ne la retirada. Desigual diu que l'anunci reforça el missatge de les seves campanyes, basades en el poder de decisió. A més, ha remarcat que no és la seva intenció, ni funció "proposar patrons socials de conducta".
Desigual defensa el seu anunci i perquè és un "cant a la maternitat" i a "l'alliberament personal"

Desigual defensa el seu anunci i perquè és un "cant a la maternitat" i a "l'alliberament personal"

Barcelona (ACN).- La marca de roba Desigual ha reaccionat aquest diumenge a la polèmica del seu últim espot publicitari fet en motiu del Dia de la Mare. La companyia assegura que "en cap moment s'ha volgut ferir la sensibilitat i de l'espectador" i justifica la campanya "Tu decideixes" explicant que punxar preservatius pot ser "un cant a la maternitat" i a "l'alliberament personal". L'anunci ha desfermat nombroses reaccions adverses. Fins i tot la Generalitat es planteja demanar-ne la retirada. Desigual diu que l'anunci reforça el missatge de les seves campanyes, basades en el poder de decisió. A més, ha remarcat que no és la seva intenció, ni funció "proposar patrons socials de conducta".