Desenes de camions i autocars mostraran imatges turístiques de Catalunya per les carreteres de l'Estat i Europa

Barcelona (ACN).- 800.000 euros és el cost de la campanya d'estiu 2012 per promocionar Catalunya com a destí turístic. Un pressupost que el Govern ha retallat en un 82% respecte la despesa del 2010 gràcies a un "esforç d'enginy i creativitat" per aconseguir "el màxim rendiment de cada euro" invertit en promoció turística, segons ha destacat el conseller d'Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena. Així, aquest any s'han substituït les campanyes televisives ordinàries per la figura dels "ambaixadors sobre rodes", una iniciativa públic-privada en què flotes de camions, autocars i autobusos retolats amb imatges turístiques mostraran els atractius de Catalunya als principals mercats emissors de l'Estat i Europa.
Desenes de camions i autocars mostraran imatges turístiques de Catalunya per les carreteres de l'Estat i Europa

Desenes de camions i autocars mostraran imatges turístiques de Catalunya per les carreteres de l'Estat i Europa

Barcelona (ACN).- 800.000 euros és el cost de la campanya d'estiu 2012 per promocionar Catalunya com a destí turístic. Un pressupost que el Govern ha retallat en un 82% respecte la despesa del 2010 gràcies a un "esforç d'enginy i creativitat" per aconseguir "el màxim rendiment de cada euro" invertit en promoció turística, segons ha destacat el conseller d'Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena. Així, aquest any s'han substituït les campanyes televisives ordinàries per la figura dels "ambaixadors sobre rodes", una iniciativa públic-privada en què flotes de camions, autocars i autobusos retolats amb imatges turístiques mostraran els atractius de Catalunya als principals mercats emissors de l'Estat i Europa.