Denuncien Telefònica per aplicar una comissió de 2 euros en el pagament de les factures per finestreta

Madrid (ACN).- La Confederació espanyola de consumidors i usuaris (CECU) ha demanat a la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions que sancioni l'operadora de telefonia móvil Movistar per aplicar una comissió de 2,32 euros (amb IVA inclòs) als usuaris que paguen les seves factures per finestreta directament al banc. Una comissió que no han d'assumir en canvi aquells que fan els pagaments per domiciliació bancària, que en aquest cas la gestió es gratuita. La confederació denuncia que aquesta diferència 'vulnera el dret dels abonats a poder elegir quin mètode de pagament del mercat els resulta més pertinent'.
Denuncien Telefònica per aplicar una comissió de 2 euros en el pagament de les factures per finestreta

Denuncien Telefònica per aplicar una comissió de 2 euros en el pagament de les factures per finestreta

Madrid (ACN).- La Confederació espanyola de consumidors i usuaris (CECU) ha demanat a la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions que sancioni l'operadora de telefonia móvil Movistar per aplicar una comissió de 2,32 euros (amb IVA inclòs) als usuaris que paguen les seves factures per finestreta directament al banc. Una comissió que no han d'assumir en canvi aquells que fan els pagaments per domiciliació bancària, que en aquest cas la gestió es gratuita. La confederació denuncia que aquesta diferència 'vulnera el dret dels abonats a poder elegir quin mètode de pagament del mercat els resulta més pertinent'.