Decepció a la Catalunya del Nord per les "freqüències escasses" i els "horaris ingrats" de l'AVE entre Perpinyà i Barcelona

Perpinyà (ACN).- Ja és oficial. A partir del 15 de desembre, Perpinyà i Barcelona estaran unides per alta velocitat en una hora i vint minuts. Amb tot, a la Catalunya del Nord l'anunci, molt esperat els darrers anys, ha deixat un regust amarg. I és que com apunta Esteve Valls, vicepresident d'Opencat, les cinc freqüències diàries i els "horaris ingrats" faran que la connexió entre les dues capitals "no sigui funcional". Valls lamenta que amb una primera sortida a les 10 del matí i una tornada a dos quarts de sis de la tarda passar el dia a Barcelona "serà molt difícil", com sí que es pot fer des de Girona o Figueres. A més, afegeix que el preu, 28,60 euros per trajecte, serà un element "dissuasiu més".
Decepció a la Catalunya del Nord per les "freqüències escasses" i els "horaris ingrats" de l'AVE entre Perpinyà i Barcelona

Decepció a la Catalunya del Nord per les "freqüències escasses" i els "horaris ingrats" de l'AVE entre Perpinyà i Barcelona

Perpinyà (ACN).- Ja és oficial. A partir del 15 de desembre, Perpinyà i Barcelona estaran unides per alta velocitat en una hora i vint minuts. Amb tot, a la Catalunya del Nord l'anunci, molt esperat els darrers anys, ha deixat un regust amarg. I és que com apunta Esteve Valls, vicepresident d'Opencat, les cinc freqüències diàries i els "horaris ingrats" faran que la connexió entre les dues capitals "no sigui funcional". Valls lamenta que amb una primera sortida a les 10 del matí i una tornada a dos quarts de sis de la tarda passar el dia a Barcelona "serà molt difícil", com sí que es pot fer des de Girona o Figueres. A més, afegeix que el preu, 28,60 euros per trajecte, serà un element "dissuasiu més".