Creix un 25% l'ús de sistemes d'autenticació a través de les xarxes amb la nova administració electrònica de Manlleu

Creix un 25% l'ús de sistemes d'autenticació a través de les xarxes amb la nova administració electrònica de Manlleu

Creix un 25% l'ús de sistemes d'autenticació a través de les xarxes amb la nova administració electrònica de Manlleu

Pla curt de la regidora M. Josep Palomar, durant la presentació a l'Ajuntament de Manlleu de les dades relatives al 2017 de la nova Oficina d'Atenció Ciutadana de Manlleu. Imatge del 20 de febrer de 2

Pla curt de la regidora M. Josep Palomar, durant la presentació a l'Ajuntament de Manlleu de les dades relatives al 2017 de la nova Oficina d'Atenció Ciutadana de Manlleu. Imatge del 20 de febrer de 2018 (Horitzontal).

ACN Manlleu.-La ciutat de Manlleu (Osona) se situa des de fa temps en l'avantguarda de l'administració electrònica. L'any passat es va posar en marxa la nova Oficina d'Atenció Ciutadana a les dependències municipals de la Plaça Fra Bernadí i la regidora, M. Josep Palomar, ha valorat molt positivament el rendiment obtingut d'un servei que ha gestionat més de 26.000 tràmits tant presencials com en línia. De les dades que s'han presentat aquest dimarts, destaca el creixement d'un 25% en l'ús dels sistemes d'autenticació digitals. Precisament, un d'aquests sistemes és el Mobile Connect, amb el qual Manlleu ha participat en una prova pilot els resultats de la qual es presentaran la setmana vinent al Mobile World Congress de Barcelona. Es tracta d'un projecte que busca estendre aquest tipus de metodologia a l'administració pública. Un dels tràmits més demandats durant aquest 2017 de manera presencial a l'Ajuntament de Manlleu ha estat el padró, el qual, amb els sistemes d'autenticació a través de la xarxa, es podria obtenir còmodament des de casa en qüestió de menys d'un minut.

La ciutat de Manlleu (Osona) se situa des de fa temps en l'avantguarda de l'administració electrònica. L'any passat es va posar en marxa la nova Oficina d'Atenció Ciutadana a les dependències municipals de la Plaça Fra Bernadí i la regidora, M. Josep Palomar, ha valorat molt positivament el rendiment obtingut d'un servei que ha gestionat més de 26.000 tràmits tant presencials com en línia. De les dades que s'han presentat aquest dimarts, destaca el creixement d'un 25% en l'ús dels sistemes d'autenticació digitals. Precisament, un d'aquests sistemes és el Mobile Connect, amb el qual Manlleu ha participat en una prova pilot els resultats de la qual es presentaran la setmana vinent al Mobile World Congress de Barcelona. Es tracta d'un projecte que busca estendre aquest tipus de metodologia a l'administració pública. Un dels tràmits més demandats durant aquest 2017 de manera presencial a l'Ajuntament de Manlleu ha estat el padró, el qual, amb els sistemes d'autenticació a través de la xarxa, es podria obtenir còmodament des de casa en qüestió de menys d'un minut.