Comerços i mercats de Barcelona llencen una targeta de fidelització unificada per a tota la ciutat

Comerços i mercats de Barcelona llencen una targeta de fidelització unificada per a tota la ciutat

Comerços i mercats de Barcelona llencen una targeta de fidelització unificada per a tota la ciutat

ACN Barcelona.-Els eixos comercials i la xarxa de mercats de Barcelona llencen aquesta tardor una targeta unificada de fidelització de clients. El projecte arrencarà a partir del mes d'octubre a l'Eixample, amb un potencial d'un miler de comerços i els mercats del Ninot i Sant Antoni. L'objectiu és que la iniciativa estigui ben rodada quan arribi el període de compres de Nadal. La targeta donarà al client un descompte mínim de l'1% en cada compra i, a partir d'aquí, cada eix comercial, botiga o mercat podrà afegir-hi tants descomptes i promocions com vulgui. La targeta tindrà format físic i també electrònic per tal d'aprofitar tots els avantatges del màrqueting digital. A partir del febrer de 2019 l'aplicació de la targeta s'estendrà a altres eixos comercials de manera gradual fins que s'arribi a cobrir tota la ciutat.

'Viba.Barcelona'. Aquest és el nom amb el que s'ha batejat la nova targeta del comerç de Barcelona, amb la que el sector vol fer un pas endavant en les polítiques de promoció dutes a terme fins al moment des d'una òptica analògica. El sector reconeix que cal fer-se "amic" de les noves tecnologies per continuar generant activitat econòmica en un context d'excel·lència.L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, defineix el comerç de proximitat com un "tresor" de la ciutat que ha d'assumir el repte de la transformació tecnològica en un "ecosistema digital ric" com és Barcelona. Per això la targeta de fidelització, tot i que també tindrà suport físic, serà principalment una eina digital.Els usuaris es podran donar d'alta i la podran utilitzar sense tenir-la físicament i també a través del telèfon mòbil, on es rebran obertes, descomptes i promocions dels diferents comerços agremiats. L'exigència mínima que es demana a botigues i mercats és oferir un descompte de l'1% perquè, a partir d'aquí, cada negoci pugui establir la seva pròpia estratègia de fidelització.