Comença la segona fase de l'enderroc de l'anella de la plaça de les Glòries

S'obrirà al trànsit la sortida de Barcelona, en sentit Besòs, per la Gran Via de les Corts Catalanes per la calçada definitiva en superfície i, per tant, el trànsit per dalt de l'anella viària quedarà suprimit definitivament
Comença la segona fase de l'enderroc de l'anella de la plaça de les Glòries
Barcelona

Comença la segona fase de l'enderroc de l'anella de la plaça de les Glòries

S'obrirà al trànsit la sortida de Barcelona, en sentit Besòs, per la Gran Via de les Corts Catalanes per la calçada definitiva en superfície i, per tant, el trànsit per dalt de l'anella viària quedarà suprimit definitivament
Redacció
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

A partir d'ara, els cotxes que surtin de Barcelona per la Gran Via circularan per la superfície. Comença una nova fase en les obres de la plaça de les Glòries de Barcelona: l'enderrocament de l'anella viària del costat muntanya, i el trànsit per dalt del viaducte queda suprimit definitivament.

De juny a setembre, com estava previst, es fa aquesta segona fase de l'enderroc de l'anella viària, costat muntanya, de la plaça de les Glòries. Així doncs, s'obrirà al trànsit la sortida de Barcelona, en sentit Besòs, per la Gran Via de les Corts Catalanes per la calçada definitiva en superfície i, per tant, el trànsit per dalt de l'anella viària queda suprimit. Durant tot el cap de setmana es faran les feines prèvies de senyalització horitzontal i vertical.

Sortida definitiva

El trànsit de sortida de Barcelona anirà per la Gran Via en superfície amb una calçada central de tres carrils; un separador de trànsit de quatre metres d'amplada, per on circularà un carril bici segregat; una calçada lateral amb un carril bus i un de circulació, i una vorera de tres metres d'ample.

A diferència de la situació actual, la sortida es farà per una via urbana i, per tant, hi haurà cruïlles semaforitzades a les confluències amb els carrers Padilla, Castillejos, Badajoz i Llacuna, fet que pot alentir la sortida de vehicles.

Entrada com fins ara

En aquesta fase 2, l'entrada a Barcelona per la Gran Via se seguirà fent com fins ara, pel lateral que s'ha adaptat en superfície. En moments puntuals, i per enderrocar l'estructura amb les màximes garanties de seguretat, caldrà restringir fins a dos el nombre de carrils d'entrada.

Un cop acabin totes les obres de derrocament de l'anella viària, està previst que puguin començar les obres del túnel soterrat.

Durant els primers dies, la Guàrdia Urbana desplegarà sobre el terreny un ampli dispositiu per garantir la fluïdesa del trànsit.

VÍDEOS RELACIONATS