CiU de Lleida qualifica de 'fracàs' la targeta posada en marxa per la Paeria per potenciar el turisme a la ciutat

Lleida (ACN).- El grup de CiU a la Paeria ha qualificat de 'fracàs' la targeta 'Emocity' posada en marxa al 2007 per la Paeria -en l'anterior mandat municipal- per promocionar el comerç i el turisme a la capital del Segrià entre les persones no residents. Els nacionalistes afirmen que la targeta 'ja va nàixer morta' i critiquen que ni en els pressupostos del 2009 ni en els del 2010 no se li hagi assignat cap partida. Des de CiU defensen que actualment aquesta targeta suposa una despesa per la ciutat però veuen com a 'bona' la iniciativa a la qual 'li manca el seguiment' ja que 'no n'hi ha prou en endegar un projecte -amb les despeses que comporta- per fer propaganda i després deixar-lo morir'.
CiU de Lleida qualifica de 'fracàs' la targeta posada en marxa per la Paeria per potenciar el turisme a la ciutat

CiU de Lleida qualifica de 'fracàs' la targeta posada en marxa per la Paeria per potenciar el turisme a la ciutat

Lleida (ACN).- El grup de CiU a la Paeria ha qualificat de 'fracàs' la targeta 'Emocity' posada en marxa al 2007 per la Paeria -en l'anterior mandat municipal- per promocionar el comerç i el turisme a la capital del Segrià entre les persones no residents. Els nacionalistes afirmen que la targeta 'ja va nàixer morta' i critiquen que ni en els pressupostos del 2009 ni en els del 2010 no se li hagi assignat cap partida. Des de CiU defensen que actualment aquesta targeta suposa una despesa per la ciutat però veuen com a 'bona' la iniciativa a la qual 'li manca el seguiment' ja que 'no n'hi ha prou en endegar un projecte -amb les despeses que comporta- per fer propaganda i després deixar-lo morir'.