Cervesa del Montseny engega una campanya de micromecenatge per treure al mercat una cervesa artesana en llauna

Cervesa del Montseny engega una campanya de micromecenatge per treure al mercat una cervesa artesana en llauna

Cervesa del Montseny engega una campanya de micromecenatge per treure al mercat una cervesa artesana en llauna

ACN Seva.-El fabricant de cervesa artesana osonenc Cervesa del Montseny ha engegat una campanya de micromecenatge a la plataforma 'Ulule' per poder llançar al mercat una cervesa artesana en llauna. La campanya, que porta per títol 'Cervesa del Montseny et dona la llauna', té per objectiu aconseguir 15.000 euros i estarà oberta fins el 28 de juliol. En concret, l'empresa vol produir en llauna de dues a tres varietats de cervesa començant per la varietat IPA, un tipus de cervesa d'alta fermentació, d'elevada graduació i amargor. Per iniciar la producció i distribució de les noves cerveses en llauna, l'empresa ha encarregat nova maquinària i necessita adaptar la nau d'envasat i comprar una gran quantitat de llaunes serigrafiades, segons informen a través d'un comunicat.

Cervesa del Montseny explica que malgrat que a l'estat espanyol hi ha molt poca tradició de produir cervesa artesana en llauna, als Estats Units és un dels formats més utilitzats i a Europa cada vegada també hi ha més empreses que ho fan. "La llauna és un format adient a nivell de comercialització, distribució i conservació i còmode pel client final", asseguren.Les primeres persones que donin suport a la campanya podran accedir, entre d'altres, a una recompensa limitada anomenada 'Espavilat', que inclou 16 llaunes de la primera producció enllaunada de Cervesa del Montseny, un 'pack' de 4 ampolles Doble IPA edició limitada, i 12 vasos edició 10è Aniversari exclusius productes de marxandatge.Nascuda el 2007 a Sant Miquel de Balenyà (Seva, Osona), Cervesa del Montseny és una companyia que fabrica i distribueix cervesa artesana. En l'actualitat, ofereix fins a 14 referències de cervesa artesana de gammes i estils diferents (rossa, malta, blat, negra, etc.) i ha venut més de 900.000 ampolles l'últim any. El 2016, va facturar més d'1 milió d'euros, un 26% més que l'any anterior i, enguany, espera créixer un 10%.