Catalunya té encara 800.000 mòbils de prepagament sense identificar

A Catalunya encara queden 800.000 usuaris de mòbil de prepagament per identificar. Són dades de l'Agència Catalana de Consum, que han confirmat que aquests usuaris avui s'han quedat sense línia. No obstant, encara tenen sis mesos de marge per identificar-se i recuperar la línia, a més de mantenir el número de telèfon. És per això que les botigues de les diferents operadores atenen nombroses consultes dels clients. La poca informació és el principal motiu de queixa entre els usuaris. Tot i que el termini per identificar-se ha estat de dos anys, diuen que se'n van assabentar divendres.
Catalunya té encara 800.000 mòbils de prepagament sense identificar
Barcelona

Catalunya té encara 800.000 mòbils de prepagament sense identificar

A Catalunya encara queden 800.000 usuaris de mòbil de prepagament per identificar. Són dades de l'Agència Catalana de Consum, que han confirmat que aquests usuaris avui s'han quedat sense línia. No obstant, encara tenen sis mesos de marge per identificar-se i recuperar la línia, a més de mantenir el número de telèfon. És per això que les botigues de les diferents operadores atenen nombroses consultes dels clients. La poca informació és el principal motiu de queixa entre els usuaris. Tot i que el termini per identificar-se ha estat de dos anys, diuen que se'n van assabentar divendres.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
L'Agència Catalana de Consum ha afirmat que hi ha encara uns 800.000 usuaris sense identificar que suposen un saldo de més de 8.000 milions d'euros.

Les persones a qui s'ha tallat la línia ara tenen sis mesos per identificar-se. És la pròrroga que ha decidit donar el Ministeri de l'Interior, que ha dit que els usuaris que s'identifiquin podran recuperar la línia, el número perdut i el saldo. Després d'identificar-se, recuperaran el servei en un període de 24 o 48 hores.

Aquest cap de setmana les botigues de mòbils han hagut d'atendre diverses consultes sobre aquesta qüestió. A les botigues, els treballadors expliquen que l'allau de clients dels últims dies ha col·lapsat el sistema informàtic.

VÍDEOS RELACIONATS