Catalunya Ràdio és l'emissora que més creix a l'EGM, amb 557.000 oients diaris

Catalunya Ràdio és l'emissora que més creix, segons les dades de l'última onada de l'EGM Baròmetre Catalunya. 557.000 oients escolten cada dia aquesta antena, que augmenta la seva audiència en 37.000 persones.
Catalunya Ràdio és l'emissora que més creix a l'EGM, amb 557.000 oients diaris
#CatRàdioEsMou també a l'EGM

Catalunya Ràdio és l'emissora que més creix a l'EGM, amb 557.000 oients diaris

Catalunya Ràdio és l'emissora que més creix, segons les dades de l'última onada de l'EGM Baròmetre Catalunya. 557.000 oients escolten cada dia aquesta antena, que augmenta la seva audiència en 37.000 persones.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player

El nou projecte de Catalunya Ràdio té l'aval de l'audiència amb 557.000 oients diaris

"És l'inici d'una nova etapa, aquest EGM té un valor afegit", diu Saül Gordillo, director de l'emissora. En només 3 mesos, l'audiència ha impulsat el projecte de canvi engegat per la nova direcció. Amb una aposta per continguts nous que, sense renunciar a la pluralitat i al servei públic, s'ha vist reforçada pels números: "No hem afluixat ni un mil·límetre en la màxima del rigor i la novetat, i això no ha penalitzat el producte final."

 



Els números de l'EGM

 

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, l'escolten 448.000 persones cada dia, i és, també, el magazín del matí que més puja d'audiència respecte a l'onada anterior. L'increment és de 31.000 oients.

El "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, consolida la nova fórmula d'informació i anàlisi concentrada en dues hores i té 110.000 oients diaris. Altres programes que també pugen són l'"Estat de gràcia", amb Roger de Gràcia, que en els seus tres primers mesos de recorregut a l'antena ha aconseguit una audiència de 73.000 oients diaris, i "El Club de la Mitjanit", amb Francesc Garriga, que obté 78.000 oients diaris. El "Catalunya vespre", amb Kilian Sebrià i Sílvia Cóppulo, aconsegueix una audiència diària de 60.000 oients; el "Popap", amb Mariola Dinarès, de 59.000; el "Tot Costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, de 57.000, i "La nit dels ignorants 2.0", amb Xavier Solà, incrementa l'audiència, de matinada, fins als 23.000 oients.

Al cap de setmana, "El suplement", amb Ricard Ustrell, aconsegueix una audiència de 272.000 oients els dissabtes i 190.000 els diumenges, i el magazín esportiu "Tot gira", amb David Clupés, obté en aquesta onada 74.000 oients els dissabtes i 196.000 els diumenges.

Cal destacar, també, l'augment d'audiència del "Catalunya migdia" dels diumenges, que puja 31.000 oients i se situa en 41.000, i les pujades d'"En guàrdia!" i "Tot gira migdia" dels diumenges, que aconsegueixen 32.000 i 31.000 oients, respectivament.

Segons les dades de l'última onada de l'Estudi General de Mitjans, Catalunya Ràdio és l'emissora més escoltada a les comarques de Lleida i la seva audiència puja a les comarques de Barcelona i Girona.

Catalunya Informació aconsegueix una audiència de 108.000 oients diaris, i Catalunya Música, de 34.000.

RAC 1 té 798.000 oients; la SER, 326.000, i la COPE, 161.000. En les radiofórmules musicals, Ràdio Flaixbac augmenta el lideratge.

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS