Catalunya dedica 1,5 milions d'euros a buscar turisme britànic de qualitat a la fira de Londres

Catalunya ha encetat una gran campanya de promoció turística a la Gran Bretanya, coincidint amb la fira de turisme de Londres, la més gran d'Europa. S'han invertit un milió i mig d'euros en anuncis a la televió i tanques publicitàries al metro i els autobusos. Tenint en compte que els britànics són un sector clau en la indústria turística catalana, i sota el lema "Catalunya makes you feel good", la campanya busca atreure un turisme de la Gran Bretanya "de qualitat".
Catalunya dedica 1,5 milions d'euros a buscar turisme britànic de qualitat a la fira de Londres
Londres

Catalunya dedica 1,5 milions d'euros a buscar turisme britànic de qualitat a la fira de Londres

Catalunya ha encetat una gran campanya de promoció turística a la Gran Bretanya, coincidint amb la fira de turisme de Londres, la més gran d'Europa. S'han invertit un milió i mig d'euros en anuncis a la televió i tanques publicitàries al metro i els autobusos. Tenint en compte que els britànics són un sector clau en la indústria turística catalana, i sota el lema "Catalunya makes you feel good", la campanya busca atreure un turisme de la Gran Bretanya "de qualitat".
Ja ha obert a Londres la fira de turisme més important d'Europa. I Catalunya hi és present amb una campanya de promoció com no s'ha fet mai fins ara a l'estranger. L'objectiu és captar l'atenció dels britànics, perquè són un sector clau en la indústria turística catalana. Segons les dades, la Gran Bretanya proporciona cada any dos milions i mig de visitants. Però l'objectiu de la campanya, presentada sota el lema "Catalunya makes you feel good" (Catalunya et fa sentir bé), és atraure un turisme "de qualitat".

Per això, la Generalitat ha dedicat 1,5 milions d'euros en la campanya. Anuncis en tanques, al metro i a la premsa. Els anglesos també es poden deixar seduir per Catalunya a través de la televisió.

A més, també es vol potenciar la marca "Catalunya" com a destinació integral", fins ara no tan coneguda entre el públic anglosaxó com les marques "Costa Brava" o "Costa Daurada".