Carme Riera torna amb 'Natura quasi morta', la seva primera incursió en la novel·la negra

Barcelona (ACN).- Un cop més Carme Riera (Palma, 1948) ha hagut de dir que la protagonista de la seva nova novel·la, la sotsinspectora Manuela Vázquez, no és el seu alter ego, tot i que 'Natura quasi morta' (Edicions 62) és l'obra en què més fets reals hi ha abocat. El llibre, que s'ambienta al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, on Riera és catedràtica, arrenca amb la desaparició d'un alumne romanès, un fet inspirat en la desaparició real de l'estudiant erasmus Romain Lannuzel. Aquesta és la primera incursió de l'escriptora en la novel·la negra i segurament l'última ja que el creu un gènere 'molt difícil'. Tot i això, Riera fa referència a algun dels seus temes constants: la incomunicació humana i l'art.
Carme Riera torna amb 'Natura quasi morta', la seva primera incursió en la novel·la negra

Carme Riera torna amb 'Natura quasi morta', la seva primera incursió en la novel·la negra

Barcelona (ACN).- Un cop més Carme Riera (Palma, 1948) ha hagut de dir que la protagonista de la seva nova novel·la, la sotsinspectora Manuela Vázquez, no és el seu alter ego, tot i que 'Natura quasi morta' (Edicions 62) és l'obra en què més fets reals hi ha abocat. El llibre, que s'ambienta al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, on Riera és catedràtica, arrenca amb la desaparició d'un alumne romanès, un fet inspirat en la desaparició real de l'estudiant erasmus Romain Lannuzel. Aquesta és la primera incursió de l'escriptora en la novel·la negra i segurament l'última ja que el creu un gènere 'molt difícil'. Tot i això, Riera fa referència a algun dels seus temes constants: la incomunicació humana i l'art.