Campanya publicitària contra l'impost de successions als autobusos de Barcelona, Lleida i Girona

Aquest dissabte al matí han començat a circular per Barcelona, Lleida i Girona diversos autobusos amb una campanya publicitària contra l'impost de successions. L'Associació per la Reforma de l'Impost de Successions vol denunciar a través d'un contundent missatge que a Catalunya "una herència pot representar la ruïna familiar". A la capital catalana, el vehicle que porta aquesta publicitat circula per la línia 45 els caps de setmana i farà el recorregut del 24 entre setmana. A Lleida la campanya es fa a la línia 17, mentre que a Girona portaran la publicitat les línies interurbanes número 1 i 5.
Campanya publicitària contra l'impost de successions als autobusos de Barcelona, Lleida i Girona
Barcelona

Campanya publicitària contra l'impost de successions als autobusos de Barcelona, Lleida i Girona

Aquest dissabte al matí han començat a circular per Barcelona, Lleida i Girona diversos autobusos amb una campanya publicitària contra l'impost de successions. L'Associació per la Reforma de l'Impost de Successions vol denunciar a través d'un contundent missatge que a Catalunya "una herència pot representar la ruïna familiar". A la capital catalana, el vehicle que porta aquesta publicitat circula per la línia 45 els caps de setmana i farà el recorregut del 24 entre setmana. A Lleida la campanya es fa a la línia 17, mentre que a Girona portaran la publicitat les línies interurbanes número 1 i 5.
Un autobús de Barcelona amb l'anunci de la campanya.

Un autobús de Barcelona amb l'anunci de la campanya.

La imatge publicitària de la campanya mostra el peu d'un cadàver amb una etiqueta al dit gros en què pot llegir-se "cobrat" i el lema "El peatge de la mort" a la part inferior del cartell.

En un comunicat, l'Associació informa que aquesta campanya pretén "despertar la consciència de ciutadans i polítics" per afavorir "una reforma que faci suportable aquesta càrrega econòmica en un moment que coincideix amb la pèrdua d'un ésser estimat", que es veu accentuada ara per l'actual "època de crisi".