Transparències agosarades a la col·lecció de Pronovias
Transparències agosarades a la col·lecció de Pronovias
Barcelona

Bridal Fashion Week: núvies amb transparències per anar a l'altar sense amagar res

La desfilada de Pronovias enceta la setmana de la moda nupcial, que acull 370 marques d'arreu del món fins al 29 d'abril

Actualitzat

Comença la Barcelona Bridal Fashion Week, la setmana dedicada a la moda nupcial. La firma catalana Pronovias ha fet la desfilada inaugural amb la seva col·lecció d'alta gamma. Vestits espectaculars i transgressors o de línies més senzilles o clàssiques. En total, 27 firmes portaran a la passarel·la les propostes per al 2019, i més de 370 marques de tot el món també seran presents al recinte firal de Montjuïc fins al 29 d'abril.

 

 

Models de nivell internacional com Blanca Padilla, Romee Strijd, Sarah Fraser, Grace Guozhi o Cindy Bruna han desfilat amb la col·lecció de Pronovias, que proposa estils per a tots els gustos: ajustats, seductors, vaporosos o romàntics presentats pel director artístic de la firma, Hervé Moreau.

La col·lecció d'Hervé Moreau destaca per la seva diversitat i inclou propostes molt diferents pensades per a "núvies que vulguin casar-se a la platja, en un jardí o a l'església."

 

Transparències, brodats i cues llargues

Però el més trencador han estat les transparències, que conviden a pujar a l'altar sense res per amagar. A més dels vestits més que suggerents, s'han vist també els ja tradicional efecte tatuatge, segells de la casa.

També criden l'atenció les majestuoses cues de fins a 5 metres, les grans capes o els cossets de pedreria o, en un altre extrem, l'ús de pantalons i monos i la presència de plomes.

Els teixits son "nobles", com la seda o el tul, per crear "vestits lleugers i de gran moviment" amb volums nous, brocats, puntes franceses o tuls brodats.

No han faltat els vestits de grans volums de tall princesa fins a les siluetes rectes, les esquenes a l'aire, cames i escots a la vista.

 



La col·lecció també ha renovat línies incorporant acabats geomètrics o florals, que coincideixen amb l'estil evocador de la naturalesa, rica i exuberant de flors i per primera vegada, de color de tons nude, rosat o marfil.

 

 



Per Moreau, que lidera un equip de disseny de 60 professionals, la col·lecció s'inspira en el concepte "In bloom", el floreixement, que marca un abans i un després a l'atelier de Pronovias. La inspiració principal per aquest nova col·lecció són els jardins on va viure el pintor Paul Monet a Giverny a París.

Pronovias

Pronovias és una empresa familiar de Barcelona amb més de 50 anys d'història. Va presentar la seva primera col·lecció de moda nupcial el 1964.

Els anys 80 i 90 van suposar la seva expansió internacional fins a arribar, actualment, a estar present en 105 països, amb 155 botigues i més de 4.000 punts de venda arreu del món.

ARXIVAT A:
Moda
Anar al contingut