Blanes vol augmentar la implicació del teixit empresarial de cara a properes edicions de l'acció promocional 'Blanes 12'

ACN Blanes.-Potenciar els espectacles musicals i artístics al carrer i incrementar la implicació del teixit empresarial. Aquests són els dos objectius que s'ha marcat el consistori de Blanes de cara a les properes edicions de la campanya promocional 'Blanes 12' que s'ha porta a terme aquest cap de setmana. Enguany, l'ajuntament ha registrat una davallada del nombre d'activitats i d'empreses participants. Durant tres dies, la vila ha acollit 55 activitats diverses, des de exposicions, contes en anglès per a la canalla, tallers de maquillatge o concerts. La majoria de visitants eren veïns de la Selva o de les comarques barcelonines. "Fins ara, 'Blanes 12' ha funcionat molt bé però hi ha diversos aspectes que ens agradaria treballar per millora-ho encara més, creiem que ha arribat el moment d'aturar-se, reflexionar i reinventar-nos", ha explicat la regidora de Promoció de la Ciutat i Turisme, Dafne Galvany.

Del 10 al 12 de juny, Blanes ha viscut la 5a edició de l'acció 'Blanes 12', una campanya promocional que té per objectiu posicionar el municipi com a ciutat comercial, turística, familiar ,esportiva i cultural. Veïns i visitants han participat en les 55 activitats que s'han programat durant els tres dies. "Hem revalidat l'objectiu d'aconseguir que durant un cap de setmana la vila bullís d'activitats, amb ofertes promocions i descomptes a les botigues", ha detallat Galvany. L'acció promocional ha comptat amb el suport de 80 empreses i establiments, un nombre inferior comparant-ho amb l'any passat. Per això, la regidora ha detallat que volen aturar-se, reflexionar i reinventar la campanya de cara al 2017. "Volem tenir més implicació del teixit empresarial, ja sigui establiments d'allotjament o que els comerços facin més descomptes o accions, tal i com fan els restauradors", ha comentat. També es vol reflexionar sobre la filosofia del 'Blanes 12', entès com un llarg cap de setmana que arrenca amb la 'Shopping Night'. La campanya està impulsada principalment per l'Associació de Botiguers de Blanes Centre. Durant aquest cap de setmana s'ha pogut visitar els dos jardins del municipi -el Marimurtra i el Pinya de Rosa-, fer una visita guiada turística, anar al cinema amb una oferta de dos per un, o bé practicar snorkeling i observació marina. També s'han fet sessions de fitness a l'aire lliure, visites al laboratori mòbil del Centre d'Estudis Avançats de Blanes, passejar per l'exposició de bonsais, escoltar contes en anglès, gaudir amb el parc d'inflables o amb els tallers de maquillatge per a dones i infants. Pel que fa a activitats musicals, han estat especialment seguides les actuacions de Tramping Jazz Trio, els DJ's Oversize, el tribut a Joaquin Sabina Pacto entre Caballeros, i el concert que s'ha allargat fins la matinada d'aquest diumenge amb els incombustibles membres del grup Mitjanit. Fins i tot s'ha ofert una tarifa plana de 12 euros l'aparcament situat al Passeig de Mar.

Anar al contingut