Actualitat blaugrana

Betandwin serà el patrocinador del Barça durant les pròximes tres temporades

Al marge del partit contra l'Athletic de Bilbao, la notícia a Can Barça és que, segons ha pogut saber TV3, el FC Barcelona ja ha tancat un acord per portar publicitat a la samarreta les tres pròximes temporades. Finalment serà Betandwin, una casa d'apostes, la que lluirà el seu logotip a la samarreta blaugrana. En aquest període, l'entitat barcelonista ingressarà un mínim de 50 milions d'euros.

Actualitzat
La directiva del Futbol Club Barcelona ha tancat un acord, pendent ja només de firmar-se i fer-se oficial, perquè les tres pròximes temporades l'empresa d'apostes online Betandwin estampi el seu nom a la samarreta del primer equip de futbol. Per cadascuna d'aquestes temporades, l'entitat blaugrana rebrà 15 milions d'euros que podrien arribar a 20, en funció dels objectius assolits. Aquesta és una xifra molt semblant a la que acaba de firmar el Reial Madrid. Des de fa un any i mig, el Barcelona ha mantingut negociacions amb aquesta empresa amb seu a Viena. Els vicepresidents Ferran Soriano i Marc Ingla han considerat des del començament que era la millor opció, si bé sembla que finalment no han participat en la formalització definitiva de l'acord. Ho ha fet una agència de publicitat alemanya que ha representat els interessos de l'entitat per garantir, d'aquesta manera, una major discreció a totes les negociacions. Betandwin ja és un dels principals patrocinadors del Futbol Club Barcelona i d'altres clubs com la Juventus de Torí. A Portugal, la Lliga de futbol porta el nom d'aquesta casa d'apostes i recentment també acaba de firmar amb la Bundesliga. I és que tot i que accepta apostes en una quarantena d'esports, el futbol és de llarg el que genera més ingressos. La rúbrica del contracte només està pendent que s'expliqui als membres de la junta blaugrana i de la conjuntura esportiva i social de l'entitat, ja que sembla evident que una decisió d'aquestes característiques aixecarà opinions enfrontades, sobretot per les característiques del patrocinador escollit i la xifra final de l'operació, perquè s'havien aixecat unes grans expectatives econòmiques. Tot i que la samarreta blaugrana no portarà patrocinador fins a la temporada que ve, Betandwin s'ha compromès a fer una aportació addicional aquesta mateixa temporada de 3 milions d'euros. Marc Ingla desmenteix l'acord El FC Barcelona, per mitjà del vicepresident de mercadotècnia, Marc Ingla, ha desmentit que s'hagi tancat un acord amb l'empresa d'apostes Betandwin. En declaracions a Barça TV, Ingla ha mostrat la seva sorpresa per aquesta informació. "No és cert, no tenim cap acord tancat. Hem parlat amb diferents empreses, però res més", ha afirmat el vicepresident blaugrana.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut