BBVA llança una ofensiva "comercialment agressiva" per captar un milió de clients potencials des de la xarxa

Barcelona (ACN).- El BBVA obre a tots els seus clients un nou servei que "integra el món físic i el món virtual" de les oficines de l'entitat bancària, explica el director de Desenvolupament de Negocis del banc. Es tracta de 'BBVA Contigo', un nou sistema d'atenció als clients a través de plataformes com el correu electrònic, el telèfon mòbil o la web que es complementa amb un assessor. És una forma de "gestió de clients a distància" però "sense renunciar" al servei personalitzat que fins ara només s'oferia "físicament" des de l'oficina. El producte és un "moviment ofensiu" i de caràcter "comercialment agressiu" perquè pretén arribar a un milió de clients potencials a l'Estat.
BBVA llança una ofensiva "comercialment agressiva" per captar un milió de clients potencials des de la xarxa

BBVA llança una ofensiva "comercialment agressiva" per captar un milió de clients potencials des de la xarxa

Barcelona (ACN).- El BBVA obre a tots els seus clients un nou servei que "integra el món físic i el món virtual" de les oficines de l'entitat bancària, explica el director de Desenvolupament de Negocis del banc. Es tracta de 'BBVA Contigo', un nou sistema d'atenció als clients a través de plataformes com el correu electrònic, el telèfon mòbil o la web que es complementa amb un assessor. És una forma de "gestió de clients a distància" però "sense renunciar" al servei personalitzat que fins ara només s'oferia "físicament" des de l'oficina. El producte és un "moviment ofensiu" i de caràcter "comercialment agressiu" perquè pretén arribar a un milió de clients potencials a l'Estat.