Estudi General de Mitjans

Augment espectacular de l'audiència de Catalunya Informació segons l'últim EGM

El canal de notícies Catalunya Informació, ha pujat d'audiència un 40% i ara se situa en 133.000 oients, segons l'últim Estudi General de Mitjans. Catalunya Ràdio, mentrestant, en relació amb l'anterior EGM, ha pujat un 14% d'audiència i consolida el seu lideratge al país amb 639.000 oients.

Actualitzat
Catalunya Ràdio ha estat l'emissora més escoltada de Catalunya durant els primers mesos del 2004, segons dades oficials de l'Estudi General de Mitjans. L'emissora ha obtingut durant aquest temps un total de 639.000 oients -4.000 menys que l'any passat en les mateixes dates-, seguida de la Cadena Ser (581.000) i Onda Cero (323.000). Segueixen a continuació la Cadena Cope (166.000), RAC 1 (153.000), COM Ràdio (106.000) i Ona Catalana (46.000). L'emissora que ha perdut més oients pel que fa a la mateixa franja temporal de l'any passat ha estat Ona Catalana (de 105.000 a 46.000), i la que n'ha guanyat més ha estat la Cadena Ser (de 485.000 a 581.000). "El Matí de Catalunya Ràdio", amb Antoni Bassas és l'espai líder al país, amb una audiència acumulada de 399.000 oients i la majoria d'informatius són també els més escoltats de les seves respectives franges horàries. El programa "Versió original", amb Toni Clapés, és també el programa líder a la tarda, amb 153.000 oients i el "No ho diguis a ningú", amb Jordi Basté, incrementa l'audiència fins a 77.000 oients diaris. Dels sis programes més escoltats del país, tres són de Catalunya Ràdio ("El matí de Catalunya Ràdio", "Catalunya Matí" i "Versió original"). Catalunya Música també puja un 44% i arriba als 23.000 oients, i Catalunya Cultura manté la seva audiència amb 8.000 oients. Aquestes dades corresponen a una mostra total de 8.259 entrevistes, 4.611 més que l'anterior Estudi General de Mitjans.
Anar al contingut